Tevredenheid en Klachten
Onderzoek naar kwaliteit van huidtherapie
Voor onze praktijk is de kwaliteit van huidtherapeutische zorg enorm belangrijk. Om deze kwaliteit te kunnen waarborgen zijn klantervaringen onmisbaar. Daarom hebben we het meetbureau ‘Qualizorg’ in de arm genomen. Met behulp van geanonimiseerde vragenlijsten brengen zij de ervaringen van onze cliënten met betrekking tot onze kwaliteit en zorgverlening in kaart. Hiermee kunnen we werken aan nog betere huidtherapeutische zorg!
Heeft u een vraag of een klacht, neem dan direct contact met ons op. Dit geeft ons de mogelijkheid om uw klacht op te lossen en naar de toekomst toe soortgelijke klachten te voorkomen. Als u er met ons niet uit komt dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van onze beroepsvereniging, de NVH. Deze klachtencommissie is onafhankelijk en zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen. Meer informatie vindt u op de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.
Doet u ook mee?
Heeft u recent een behandeling gehad bij onze praktijk en wilt u ook meewerken aan verbetering van onze kwaliteit? Wilt u ons graag laten weten dat u zeer tevreden bent? Dan kunt u zich aanmelden voor de Kwaliteit en Huidtherapie Prestatiemonitor. U ontvangt een e-mail of brief met inloggegevens waarmee u online en anoniem een vragenlijst kunt invullen. Uw medewerking wordt enorm gewaardeerd.
Aanmelden Kwaliteit en Huidtherapie Prestatiemonitor
Meer informatie vindt u op de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.